
Înainte de inaugurare, au fost făcute publice noile reglementări de cirulaţie în interiorul pasajului cât şi la suprafaţa acestuia astfel: şoferii,nu vor putea face manevre de întoarcere în zona pasajului, pe o distanţă de 30 de metri, atât la intrare cât şi la ieşire. În ceea ce priveşte pietonii aceștia vor putea circula pe pasajele pietonale construite deja care supratraversează pasajul, atât pe zona Independenţei, cât şi pe zona Păcurari, respective la Biblioteca Centrală Universitară. „Semnalizarea rutieră va fi completată cu un marcaj axial sub forma unei denivelări, care va permite urmărirea benzii de circulaţie cu 30 de metri înainte de intrare şi 30 de metri pe celălalt capăt. Va mai fi o semnalizare suplimentară pe parapeţii de beton, prin introducerea unor elemente de cauciuc cu indicatorul Ocolire, atât pe intrarea dinspre Păcurari, cât şi pe cea dinspre Independenţei. De asemenea, va fi urmărit un marcaj suplimentar pe latura din stânga – dinspre Păcurari spre Independenţei – pentru a nu permite virajul de stânga brusc, astfel încât să-l împiedice pe cel care părăseşte pasajul”, a declarat viceprimarul Mihai Chirica.
Pasajul are o înălţime de cinci metri iar viteza de traversare a pasajului este de 30 de km pe oră. Potrivit studiilor, traficul în zona Fundaţie se va îmbunătăţi cu 75%, prin darea în funcţiune a pasajului „Mihai Eminescu” prin care pot circula câte 5000 de autovehicule pe oră. Oficialii Primăriei au mai precizat că cele patru semafoare din intersecţie vor intra în funcţiune odată cu inaugurarea pasajului subteran şi că intersecţia va fi supravegheată de poliţişti de la Rutieră şi cei locali în primele zile de introducere a noilor reglementări de trafic.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu