Pages

Ads 468x60px


  • ~O) Online:
  • twitter facebook google plus email

    Labels

    •Iașul are din această săptămâna 6 noi șenilate destinate intervenților de urgență •

    sâmbătă, 13 decembrie 2014

    Iași - a început distribuirea ajutoarelor alimentare de la U.E.

    Începînd cu data de 15 decembrie 2014, Primăria Municipiului Iaşi, prin Direcţia de Asistenţă Comunitară va începe distribuirea produselor alimentare primite de la Uniunea Europeană.
    Distribuirea se va face zilnic, de luni până vineri, între orele 08,00-16,00, în două locaţii:
    1. Depozitul VITALEF din bld.Chimiei nr.12 – şase puncte de distribuţie, literele AFE, B, C, DG, HIL, JKM
    2. Depozitul din şos.Naţională nr.43 - şase puncte de distribuţie literele NO, P, RU, S, T, VWZY.Baza legală europeană pentru POAD este constituită de Regulamentul nr. 223/2014 al Parlamentului european si al Consiliului din 11 martie 2014  care înlocuieşte legislaţia europeană anterioară în domeniu. Cadrul legal naţional este Hotărârea de Guvern nr. 799/2014 care stabileşte cadrul colaborării instituţionale necesar implementării POAD 2014 în România şi categoriile de persoane care vor beneficia de ajutoarele alimentare distribuite în cadrul POAD.
     Ajutoarele alimentare constau în făină, mălai, paste făinoase, ulei, zahăr, conserve din carne de porc, conserve din carne de vită în suc propriu, conserve cu pateu de ficat. Livrarea acestora se va face în două cutii de carton cu conţinut identic.  Fiecare cutie va cuprinde ½ din cantitatea alocată pentru o persoană.

    Ridicarea alimentelor:
    Pentru persoanele care deţin cupon pachetele cu alimente se ridică pe baza cuponului şi a documentului de identitate (nu se opreşte copie după documentul de identitate, ci doar se verifică datele), reprezentantul primărie păstrând cuponul.
    Pentru persoanele care se regăsesc pe lista cu persoanele îndreptăţite să ridice cupoanele dar din diverse motive nu au acest cupon (fie nu l-au ridicat, fie l-au pierdut etc), reprezentanţii primăriei verifica datele de identitate (CNP) înscrise în listele nominale cu cele înscrise în actul de identitate şi solicită semnătura persoanei respective în această listă, însoţită de o declaraţie pe proprie răspundere , formular tip pus la dispoziţie de către reprezentantul primăriei, în care se va arata motivul pentru care nu a intrat în posesia acestuia.
    Listele suplimentare:
    Primăriile întocmesc listele suplimentare cu persoanele care intră în categoriile beneficiare de ajutoare alimentare între data constituirii bazei de date şi data distribuiri sau care din eroare nu au fost cuprinse în baza de date furnizată Ministerul Muncii Familiei Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice respectiv perioada 01.08.2014 – 08.12.2014.
    Distribuirea ajutoarelor pe bază de liste suplimentare se face după acoperirea cererilor beneficiarilor de cupoane şi a celor care apar în lista nominală cu cei îndreptăţiţi să primească astfel de cupoane dar nu le-au ridicat. Distribuirea pe liste suplimentare se va face pe baza actului de identitate şi a unui document care atestă încadrarea în grupul ţintă (a se vedea art. 5 alin. 2 din HG 799/2014). Reprezentantul primăriei ataşează la lista suplimentară copii ale documentelor care atestă calitatea de beneficiar.

    Niciun comentariu:

     

    Informația ta...

    Informația ta...
    Iasi, Romania
    Powered By Blogger

    Calendar Ortodox

     
    Blogger Templates